Pages

Wednesday, June 15, 2011

Wordless Wednesday #2

13 comments:

αкмα нαℓεε∂α said...

ikang !!! =)
kak es nak g mancing ken?ken?
hehe

leyzajamil said...

gamba ikan nak dimasak tengahari ni ke kanda?

DrSinga said...

ikan salmon yang tabah..

naaak jugak balik kampung bila nak beranak....

mas saari said...

tangkap pastu goreng...sodapppp!!

Kakzakie said...

Ikan nak lawan air terjun, tapi kita suka bermain dgnnya hingga ada yg parah

Miss Ran said...

hurmmm tak trejangkau dek akl

Nur Hawa Mohd Zin said...

nak jadi seperti ikan yang berenang kadang2 ikut arus dan kadang2 lawan arus bila memerlukan :)

Nazzue said...

Ikan tuna ka tu kak? Saya bab ikan nie tak khatam lagi... :p

Lepak sambil bersantai di NazZue.com
Entri terkini: Aku Share, Korang Fikir

Aku Ibu Muda said...

ikan melompat?

qucachahir said...

kak es kaki mancing kew?..
hehe..boleh join ni eklu gi mancing ;)

siti kektus said...

ikan di laut, asam di darat~ hihi

Namee Roslan said...

sekali pandang nmpak macam kapal terbang! heheh

dzafira said...

Ikan melompat nak ambil udara.. Tak berbafas bila la dia bila lama2 dlm air.. haha