Pages

Thursday, June 2, 2011

Penuh Emosi

Penat membelek blog hari ni...rasa macam nak moody pun ada.

Meleret-leret ....
pastu pula jumpa blog budak 14 tahun ...
bangga sebab dah takde dara. Adusss...lagi pening.

Nak komen pun tak tahu nak cakap apa. Nasihat ?
kena cari cara ... tak boleh terjah gitu je.

Last-last ...
ajak hb keluar...jalan2 ambil angin.
fuuhhhh...lega otak.

Banyak masalah sekarang ye. dunia makin tua ... makin banyak perkara yang dulu tak de, sekarang dah berleluasa.
Macam mana la agaknya nasib anak2 kita nanti .... termenung kejap Kak Es memikirkan masa depan mereka.
Hmmmmmmmm ....

11 comments:

solomolo said...

saya yang baca blog tu pon saya takut dan risau walaupon saya ni lelaki...
mengucap panjang...
harap budak tu mendapat hidayah...

daddyzkool said...

1080 komen di terima...14 tahun apa yg boleh di fikirkan cuma terfikir siapa mak bapaknya...masuk yg ini sudah 4 blog berstory pasal adinda ni...

Melur Jelita said...

Sakit dada baca!

sarah-najwan said...

itu la kak..
byk betul cerita2 sensasi.

mikir sekali mmg takut dgn pancaroba yg bakal anak2 kita depani...aduhaiii..

saat nilah pentingnya didikan agama yg boleh menjadi benteng utk anak2 kita..menjadi perisai dari sebarang hasutan setan iblis

semoga anak2 kita semua terhindar dari segala perbuatan yg dilarang oleh Allah taala...

Kakzakie said...

Kakak belum terjumpa lagi. Takutnya membaca kenyataan yg brutal...

bersama kak Es said...

@ solomolo
sangat menakutkan keadaan remaja sekarang ni kan.. :(

bersama kak Es said...

@ daddyzkool
dalam dok belek entry2 adik tu...dah habis belek...follower dah bertambah 50 org... dashyat betul.
lagi bangga la dia menjaja kisah diri dia walaupun aib

bersama kak Es said...

@ Melur Jelita
satu badan saya sakit kak....tiba2 jadi emo tak ttentu pasal ... hmm

bersama kak Es said...

@ sarah-najwan
kan sarah-najwan ..
sensasi sampai semput nafas

kalau takde benteng yang satu tu..ntah apa la nak jadi kat anak2 kita

bersama kak Es said...

@ Kakzakie
Kak es pun tak tahu nak suruh ke , nak larang ...tapi kalau ada lemah jantung...baik tak payah kak zakie.

Nur Hawa Mohd Zin said...

salam kak es...

mereka pikir dara tu bukan benda penting...