Pages

Tuesday, June 28, 2011

BERAT SEBELAH

Kenapa kita diberi sepasang telinga ... tidak sebelah sahaja ??


Dulu-dulu sewaktu belum berkahwin, rajin juga saya tengok Melodi, dan saya pasti anda semua tau slot Terjah oleh Nas Ahmad. Dan baru-baru ini, saya terbuka TV9 dan kebetulan waktu itu disiarkan rancangan Galaksi. Kedua-dua rancangan ini menyelongkar isu antara artis A dan artis B. 

Sambungan KLIK SINI

BERSIH 2.0

11 comments:

KuNanGKuNanG said...

ala kak..xleh buka la link2..opis sy dh blok kot..huhu

FasiHaH SupiaN said...

xleh kuar pun kak es link nye....

risa said...

sambungan disini tu takde link..kuar error...emmmm
cepat kak es!! nak baca neh

fRaMe+LenSeS said...

tak suka melodi..

Sunah Sakura said...

ada iklan bersih pulak bawah tu..hehehe..

NadiRah said...

erk..huhuhu

sarah-najwan said...

dah lama xtgk melodi..hehe
time masak masa tu...

mas saari said...

tak suka dah tgk melodi skrg!

azila said...

zla mmg xpenah suka tgk melodi..hehehh

Nini Hartini said...

pelik tetiba traffic byk dr blog kak es. thank yahhh kongsi entry.

aizamia3 said...

melodi sekarang tak best.. macam nak mengaibkan orang pun ye..