Pages

Tuesday, June 7, 2011

Ada gaya Chef ?


Chef la sangat.
Kukus pulut kuning je pun hehe

ni gara2 baca blog Lydia Miza lah ni.
Cik adik sorang tu dah nak balik Malaysia melahirkan kat sini. 
Nak habiskan stok makanan ... punya lah rajin dia menge CHEF
kalau tak pasal tu pun mmg dia sangat rajin dalam buyung2 tu pun hik hik hik

Kak Es tak makan dengan rendang
tapi kari daging okeh !!



Nah ! Special edition utk kakak.


10 comments:

cIk fAtin said...

kak es..sedapnnye..anta sini sikit..hehe..

... said...

as salam..
adei..akak tunjuk pulut..
kegemaran saya tu~
huhu~
kawen nanti, nak pulut kuning jadi menu utama kat meja ber-apa-makan-kat-meja-tu. huhu~

eh?kak LM dah nak balik?
alhamdulillah..moga selamat

Pink Frogy said...

pulut kuning layan ngan kari telur pun masyuk jugak nie...

sarah-najwan said...

sedap tu tau..
pulut lemak2 ngan kari ke atau rendang..mmg menyangkut..hehee

skrg kan musim durian..saya kalu tanak pulut pun..buat pulut durian ajo..pulut kuning blum pernah buat..yg tau hanya tulun mkn..hehee

Eichikatsu said...

Konyang eden tgk ns kuning ni :)

bersama kak Es said...

@ cIk fAtin
alaaa..dah habes punn :(

bersama kak Es said...

@ ...
elok la tu .. semua org boleh makan.

bersama kak Es said...

@ Pink Frogy
sedap gak tu :)

bersama kak Es said...

@ sarah-najwan
masukkan pewarna kuning je hehe

kak Es suka sangat pulut durian. tapi durian tengah mahal :)

bersama kak Es said...

@ Eichikatsu
pulut kuning :D