Pages

Tuesday, June 14, 2011

Tabiat manusia memang PELIK

Eh ! jangan panjat pokok tu . Turun, turun.... turuuuunnnn la.

Bertambah tinggi budak2 itu memanjat.
Ishhh!!!

Hari berikutnya , mereka memanjat lagi pokok tu..

Haaa!! panjat la lagi. Cepat panjat .. panjat .. Pergi sampai pucuk tu haaa!

Dah melorot turun sorang demi sorang ...






13 comments:

Miss Ran said...

entry kite sme

cume subjek berbeza

Citarasa Rinduan said...

kak Es nak tau... ayu suka kata terbalik.. maksudnya ayu suka lawan apa yang ayu maksudkan..
contoh

tak payah mandi, nanti rambut bau masam...

tak perlu makan, nanti sakit perut ibu bawa pi hospital.

hahahha...

mas saari said...

kita pun suka cakap camtu kat anak2...hehehehe

FasiHaH SupiaN said...

haa budak2 memang begitu kak Es.....selalu nak marah anak buah sy suh dorang wat lagi, nanti baru stop, ckp jangan,lg dibuat....

Подтверждаю said...

as salam..
akak!!! alamak..nak join!!
tapi banyak kerja pula..
sob2. siap ni, nak join~

=)

baru jer buat entri..sob2

entri terbaru :

cinta seth tan pukul 7-8 pm

'idun sa'idun said...

budak2 ni selalu cenggitu kan.. hehehe

azieazah said...

Konon mereka sukakan cabaran... Pastu bila berpadah, marah kat orang tidak bermadah...


Jatuh Chenta Pandang Pertama: “Haruskah Ku Bilang Chenta?”

Rtp Farra Arisha said...

conversation yg sering didengar :)

Nadiah Sidek said...

betul, betul. yg dilarang tu yg nak dibuatnya

JIJI YU said...

main larang makin suke dibuat..

♥ Princess ♥ said...

yg dilarang itulah yg suka..hehe

siti kektus said...

terasa di cabar kot bila tak bagi buat sesuatu~ ;)

Nur Hawa Mohd Zin said...

kalu sepupu sepapat awe yang nakal2 tu awe suruh jer dia buat...hahah