Pages

Saturday, June 11, 2011

Dah kena tebuk tu jugak yang NAKKK !!!

Main tebuk-tebuk je...

pembantu kak Es yang darjah satu tgh menebuk >.<

Senang kann... Kak es dapat resepi best ni kat né comme un chef

Memang senang nak fahamlah apa yang di ajar.. walaupun dia suka derhaka2 kooo
Masuk botol kang !!


Si along tukang bakar roti ...

kak es tak suka sangat letak banyak marjerin . Sebelah nak bakar tu je yang letak.
Yang berlubang tadi tu , pecahkan telur kat situ.
Tgh panas gedek2 tu letak pulak kepingan Chesdale...

Agak2 cam cair sikit tu letak la salad ke, tomato ke ,

seperti biasa dah siap memang tak sempat nak bergambar.

anak2 kak Es pasang kipas kasi cepat sejuk.
Roti + milo O
sangat laaaahh sedap dan KENYANG !

Senang nak buat. Anak kak Es yang darjah 5 tu dah lulus buat sendiri.
lelaki ok!!


21 comments:

aien said...

sedapnya kak es. menarik ni. nak try buat la!

nyway, salam kenal =D

Wahida said...

Wahhhhh menjadi la Kak Es buat!! Tahniah kak :D :D

JIJI YU said...

okok..leh wat sambil layan bola ni

Miss Ran said...

mcm pcm wat
tp love2

nk try gak la..sedap je nmpak

azrijohan said...

nyum nyum
delivery satu kat blog sy bole..hehe


dtg le ke blog sy plak k

Jiejah Gorjes said...

wahhhhhhh...bleh try la pas ni tgh lapaq ni shiuuuuu~

sarah-najwan said...

ni pestime tgk resepi tebuk2 gini..hehee

salu saya buat berger je ngan roti ni...

MissDT said...

mcm best je :D

Cik Ecah said...

akakkk very da kreatif....
comell jer telor dlm roti tuh...
hihi bagus ank2 akak kecik2 dah pandai wat sendiri ;p

MulutPayau said...

Assalamualaikum Kak Es..

Boleh cuba buat ni..menarik dan tentu sedap..

misz athiqah said...

wah!!..resepi baru..mnarik...tapi roti yg dikuarkan pas tebuk tu nak watpe??...huhu..ke guna sekali wat resepi nie..nanti leh try..hehe..

salam..jenguk jengah anda di sni..=)

suha said...

emmm kreatif n nmpak sedap (^_^)
nk try gak nnti

Rai said...

tempting nya kak es..nak cuba buat juga lah

yad'z said...

hahhaah...
nice lahh...
sesuai tuk resipi bujang cam kite..
ehheheeh

azieazah said...

Salam ESMEDA.

Wahh pandainya anak-anak tolong masak. Kita tengok pun macam tingin jer nak rasa.

Melur Jelita said...

ha ha ha..memang lawak la kak es jelita ni...

~CiK TiNieY~ said...

kak es!sgt kreatif!:)

Sue said...

dari petang tadi dok usha...mende ape la yang ditebuk tu... ghupe2nye roti.... len kali buleh gak try kasik lain sket

Nur Hawa Mohd Zin said...

bila tgk telur teringat kat member yang sangat2 pantang bila sebut pasal telor..lebh2 telur goyang..hehe...tak suka dia kak..

Citarasa Rinduan said...

dapat bayangkan...
macam ayu kecik2.. tapi versi lain.. ayu dok bubuh milo kering.. hhahahah.....

padat..... sedap..

cIk fAtin said...

kak es..sedap lah..nk try jugak lah..hehe..