Pages

Wednesday, June 22, 2011

Nak PROMOTE jugakkk ...

Alamak !! sorry sangat dah melebihi masa nak promot blog yang dah dijejaki tadi ...

manyakkkkkk ... tapi sukaaaaa. Hish mana la datang idea ek si Ben ni. Kalau dia nak sok senyap2 pun boleh tapi nak jugak dia jadi org tgh push blogger2 kenal antara satu sama lain. Kalau tak mesra pun at least dah jejak kat rumah si fulan dan si fulan.

So sekarang walaupun tamat tempoh tetap tak basi. Kak Es nak jugakl tempek link yg dijenguk dan menjenguk kak Es  ...

http://wunnydairyforest-wunny.blogspot.com/
http://www.my-shopping2u.com/
http://genkcorner.blogspot.com/
http://www.alyaesprezzo.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://lytulip.blogspot.com/
http://www.lailyqaisyirah.com/
http://lassierose.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://sitizarizza.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://www.rafinamimi.com/2011/06/segmen-aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://aku-amin.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku-ben-ashaari.html
http://cekedismanis.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://www.prince91.com/2011/06/contest-anda-bagi-gambar-prince-bagi.html
http://ladybirdakaluply.blogspot.com/2011/06/segmen-aku-promosi-kau-promosi-aku.html?zx=bd2e6b43bfb0a660
http://ceritasana-sini.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://wardahalisya.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://smalamariinimasadepan.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://nadznur.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://misscha-cecite.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://www.pwencessyuyue.co.cc/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://lulu-pages.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://miss-nadya.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://ahmooyymunchett.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://suarahatisipujaanhati.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://papamacho.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://letmebemeso.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://kisahkauakudankancil.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://nusha1706.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://sukmabintara.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://islandgurlz88.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://coretanharapan.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://teynteyndoll.blogspot.com/
http://feruzmunirah.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://farahahalife.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://annyoo6609.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://magentateletubbies.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://www.sunahsukasakura.com/2011/06/wordless-wednesday-8-aku-promosi-kau.html
http://ezetheblackrose.blogspot.com/2011/06/segmen-aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://naimulfirdaus.blogspot.com/2011/06/saya-promosi-kamu-promosi-saya.html
http://mrbaiz.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://memyselfandnotirene.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://irrahady.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.htmlhttp://simpl3blog.blogspot.com/2011/06/segmen-aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://eleventx.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://sempoi-zone.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://www.pinkymomma.com/
http://sailaaf.blogspot.com/2011/06/segmen-aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://gurlgemini.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://gurlgemini.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://lzulxocraxme.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://frommetoyou85.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://www.areliff.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://viniyamey.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://segalanyaaku.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://heartylolipop.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://nurulain1011.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://syuesyada.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://hadifar-fyda.blogspot.com/2011/06/segmen-aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://informations-the.blogspot.com/
http://sweetlikewhat.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://hajar-apesaje.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://mienkarim.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://cahayapelangie.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://alfredshin.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://nikaviolet88diary.blogspot.com/2011/06/segmen-aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://akueddie.com/2011/06/22/aku-promosi-kau-promosi-aku/
http://wardahalisya.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://zippomiller.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://thegoldenrosereturn.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://nusha1706.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://cahayapelangie.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://www.rafinamimi.com/2011/06/segmen-aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://sukmabintara.blogspot.com/2011/06/hati-keluhan.html
http://kay-akam.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://unguvioletlovelifestory.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://gadislollipops.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://inibelogfyna.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://www.ashrafjalil.com/2011/06/segmen-aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://sumimie-miau-miau.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://ryushychomya88.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://themrizzo.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
http://inai-merah.blogspot.com/


Terima kasih bagi yang sudi datang dan tinggalkan komen .. 
>_<


7 comments:

FasiHaH SupiaN said...

wahhh ramai kawan baru Kak es!

fRaMe+LenSeS said...

seronoknya kak. Nadh bz sehari. tak sempat nak jenguk. huu

ecah mashuri said...

kak es,banyaknyaa member baru.bila nak start lebih kamceng neh?ehheheh

ummi Hanie said...

salam kenalan kak es...
rajin sungguh buat entry ni..bagus2..m'hargai visitors..:)

nk join GA tp terlmbt dah...xpelah len kali insyaAllah

risa said...

seronok dapat kengkawan baru kan:)

osHin said...

glamer kak es...hihi

Подтверждаю said...

as salam..
huhu~
tak sempat nak balas lawatan akak. tapi akak ada dalam list promosi saya. hehe

=)