Pages

Sunday, June 19, 2011

ABAH , YOU ARE THE ONLY DAD !!!



In happiness, in sorrow
You were always there for me
 
I may not have always said it
But, it's the day to say it loud.



I Love You Dad


Today like many other days brings warmest thoughts of you, 
and all the ways you brighten life for me all year through...
That's why this greeting comes to bring a special wish your way,


Wish you a superb Father's Day!



Abah , terima kasih atas segala jasa dan pengorbanan. Sebesar hama pun kak long takkan mampu membalas segala kebaikan abah. Hanya doa kuutuskan moga Allah balas segala kebaikan.


Ya Allah
Rendahkanlah suaraku bagi mereka
Perindahlah ucapanku di depan mereka
Lunakkanlah watakku terhadap mereka dan
Lembutkan hatiku untuk mereka

Ya Allah,
Berilah mereka balasan yang sebaik-baiknya, atas
didikan mereka padaku dan Pahala yang besar atas
kesayangan yang mereka limpahkan padaku,peliharalah
mereka sebagaimana mereka memeliharaku.

Ya Allah,
Apa saja gangguan yang telah mereka rasakan
atau kesusahan yang mereka deritakan kerana aku
atau hilangnya sesuatu hak mereka kerana perbuatanku
jadikanlah itu semua penyebab susutnya
dosa-dosa mereka dan bertambahnya pahala kebaikan
mereka dengan perkenan-Mu ya Allah
hanya Engkaulah yang berhak membalas kejahatan dengan
kebaikan berlipat ganda.

Ya Allah,
Bila magfirah-Mu telah mencapai mereka sebelumku,
Izinkanlah mereka memberi syafa'at untukku.
Tetapi jika sebaliknya, maka izinkanlah aku memberi
syafa'at untuk mereka,sehingga kami semua berkumpul
bersama dengan santunan-Mu di tempat kediaman
yang dinaungi kemulian-Mu, ampunan-Mu serta rahmat-Mu... .

Sesungguhnya Engkaulah yang memiliki Kurnia Maha
Agung, serta anugerah yang tak berakhir dan Engkaulah
yang Maha Pengasih diantara semua pengasih.
Amin Ya Rabbul Alamin.



Terima kasih abah atas segalanya ....

8 comments:

NasZ said...

selamat hari bapa pada bapa awak k?

DENGKI ...

Eera Shera said...

sy pun syg abah sy..hihi

JIJI YU said...

along jugak ghupenye

**::CIKNUURUL::** said...

kdg2 sedih bile tringt dose2 zmn kcik2 dlu kt mak ayh,.ngan degilnye lain,malas bsuh kasot,main smpai xnk balik,.hurmm,.






eh kak,nape ngn nme sy tu?,.mmg nuurul double U pon tp dlm ic x,.hehe,.

said said...

fitrah manusia sememangnya demikian, hari ini seseorang itu menjadi anak maka dia tidak dapat menilai betapa atau bagaimana rasa kasihnya ibubapa kepadanya sebab secara amali dia belum melalui zaman itu. kemudian dia mempunyai anak maka baharulah dia memahami erti sebenar kasih sayang ibubapa terhadap anak2 mereka. sebagai bapa abah dah lalui zaman ini, terima kasih atas ingatan anakanda dengan lafaz jazakallahu khairan kathira ...............

FasiHaH SupiaN said...

kene wat gak ni...adeh hari ni tak update lagi nie......ish3

cikgu awin said...

macamna perit pengalaman yg pernah ku lalui dulu..masa ada sekelumit kenangan indah bersama abah....

fRaMe+LenSeS said...

Nadh rdu ayah jugak.. huwaaaaa~~