Pages

Saturday, June 4, 2011

Bertambah fofular la si Gam**t tu .... huk!

Banyaknya war-war pasal Gambit tu...
siap letak gambar dan backlink lagi. Senyum la dia... tak yah keluarkan duit promosi ... hehe

kak Es ? tak hingin ... ececece

yang semalam tu pasal budak 14 tahun Kak Es buat entry sebab nak semua orang tahu alert keadaan kronik remaja kita.
Remaja !! Tunggak negara tu..

Tak kisah la nak ambil tindakan , berdoa , cari prog khas utk mereka , dekati , bimbing , atau apa sahaja. Kena alert sangat2.
Sebab sayang !! merekalah waris negara. Itu baru sorang ..... ramaaaiiii lagi kat luar tu belum sanggup buat pengakuan ... harap tak perlulah adik2 buka pekung walau marah sekalipun. Buat salah ... kalau org tak tahu Allah tahu. Kalau tersedar cepat2 bertaubat .... Allah kan Maha Pengampun.
Tak perlu dihebah2kan ok.

Gambit tu....alaaa diamkan lah. Nanti meletop pulak dia ... syyyhhhhhh tutup cerita dia.

P/S : sunyi hari ni ek...korang gi makan angin ke?

9 comments:

Melur Jelita said...

Kak Es jelita..akak baru balik..soping gila2 ..hehehe

Jangan buat psot la kalau orang2 macam ni...blog ni bukan boleh percaya...kadang - kdang saja je bikin gempaq sebab nak femes.

Gambit? I don't know him.
Gambirrrrrr tahu la ai..ekeke

JIJI YU said...

hehe nak bimbing mereka..

iEtaFAkyR@ said...

kekekee.. mcm2 hal la dunia artis nih. biar la dia kak. buang karan ja cerita. btw kak es sesinggah n follow la blog ieta yg lg satu tu yer, cuci mata sket meh! tq! http://dramaqueenscloset.blogspot.com/

sarah-najwan said...

generasi muda skrg pewaris tampuk pemerintahan negara akan dtg..modal insan kita tu..

***********

memang xmeriah blog hari minggu..deme seme pi jalan2 realiti..kalu weekdays..memang jalan2 maya/siber..hehhe

solomolo said...

setuju tu kak..
tak perlulah nak dihebohkan pasal G tu...
makin diheboh, makin ramaila yg tengok MV tu...
pastu ramai yang letak link kt FB...
lagilah berduyun-duyun orang serbu...
terutama budak kecik...

azila said...

zla mula2 masa tau nama dia, konfius..aper pasal lak nama cenggini, hari ni baru tau rupa2nya nama samaran.heheh

azrijohan said...

hahaha,dah TOP ponn...

http://innit.nuffnang.com/view/1669761/assignment-mem-bahan-gambit-saifullah

meaw said...

gambit pon satu hal,nak glamour punya pasal tayah la sampai tara tu naaa...gambit-gambit

Nur Hawa Mohd Zin said...

gambit?? awe tak tahu menahu pasal hal ni..heheh...