Pages

Tuesday, June 14, 2011

Nak cari lagi HADIAH !!

Mak aiiii... ramainya join.

Syukur sangat2...alhamdulillah. Ukhuwah boleh diperpanjangkan lagi pasni.
Senang nak ziarah2.

 Rasa2 macam nak cari lagi ni sponsor hadiah ... wewiiittt ;)
Nanti kak Es umumkan dari semasa ke semasa okeh.

Hari ni , sangat berhajat nak serikan muka dengan kuih SERI MUKA. Pulut baru je direndam. Daun pandan pun dah culik kat umah member. Nak ambil yang rumah ni rasa sayangggg .. (boleh pulak gitu eks)

Kat rumah ni baru nak membesar ...rumah kawan tu dah merimbun bak hutan sebab tu la Kak Es minta takmo bagi banyak sangat nyamuk hehe
On the way nak balik tadi anak Kak Es yang 4 tahun ni bersuara

"umi, Allah tu sayang ke kat kita ?"
hhmmm....kalau mainan adik tu, adik sayang tak ?

mesti la adik sayang...adik punya kannn.
Macam tu la Allah sayang. Sebab kita ni Allah punya. Allah jadikan kita. Laaggiii Allah sayang kita.

tapi kalau sayang kenapa pulak ada syurga. Umi selalu kata nak masuk syurga kena buat benda baik2.
Sebab Allah nak orang yang sayang Allah masuk ke tempat yang pallliiinnggg BEST. Kat situ semua yang adik nak, semua boleh dapat.
Oooo..kereta control ada?
Ada!

Adik nak buat baiklah lepas ni ..
Fuuhhh !!!

JANGAN KLIK kat SINI ...!!! 

3 comments:

FasiHaH SupiaN said...

ahhaaa..nak sponsor ke kak es?? ala sy dah join......xley jd sponsor...

JIJI YU said...

eheh cari lagi kak..ehehe..

Nur Hawa Mohd Zin said...

soalan2 budak ni kadang2 kita kena pandai jawab...kalu tak pening kita..awe ada adik sepupu mulut asyik tanya kenapa-kenapa jerk...jenuh menjawabnya..huhu