Pages

Saturday, May 14, 2011

Yeaayyy!! (",)

Alhamdulillah...
Dah boleh berblogging. Rindu amat nak coret-coret kat sini.

Tapi ada hikmah juga...boleh bertandang ke blog kawan2 lama2 sikit.
sempat la nak membelek itu ini...
tengok sejarah2 lama dia....korek2 entry lama.

Ada juga yang kata nanti kita daftar blog ek?
Kena dapatkan sijil sah kan blog halal? Ha Ha Ha

Jangan cekik mintak duit sudaaaaaaaaaaaa....
dah la brodben ( bukan BEN ) slow macam siput..nak tambah speed bayo pulak!
Blog pulak jgn daftar nak bayo bayo lagi. Cukup2lah penderitaan berkaitan RM $$$$$$$$ ni.
Letih nak memikio....

Kalau gaji 5angka boleh la.

Seingat Kak Es..kalau dulu lah sebut gaji 4angka...memang meleleh la dengar. Kalau makcik2 cepat je tanya anak bujang sape, nak buat menantu !!

Sekarang ni ?? Hmmmmm...malas lah nak cakap.

3 comments:

Belog MTT said...

saba jela Kak Es....

senyumSOYA said...

kena ada lima angka ya kak? ish.. grad2 gaji brapa la ada.. hehehhe tapi kena bersyukur la...

suka bla bleh berblog lagi!! alhamdulillah..

Aku Ibu Muda said...

duit skarang kecik sungguh nilainya :(