Pages

Thursday, May 5, 2011

BIARLAH RAHSIA.....SSSYYYYYHHHH



Dah lama nak beritahu kamu kamu dan kamu.....
Jatuh cinta pandang pertama...memang tersangkut sungguh.

Nak mandi tak basah
Makan tak selera
Asyik teriiiiiiinngggaaatttt jeeeee.
Buat kerja pun serba tak kena...

Sungguh!!! Ish tak tahu lah kenapa kuat sangat pukulan cinta si dia ini.

Selagi dia tak datang....ntah berapa kali kak Es jenguk.
Duduk serba tak kena
Berdiri tak terasa....

Terngiang-ngiang kata-katanya penuh mengharap



P/S : Bagi yang tengah bercintan-cintun tu jom layaannnn cerite ni. Sangat-sangat membuai rasa... banyak peringatan kasih buat kamu kamu dan kamu :)










16 comments:

qucachahir said...

wah..peminat novel kew???..hehe

bersama kak Es said...

@ dik Qucha
novelog ni memang lain dari yang lain. terasa kesucian cinta...ecececehhh

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

episod semalam wat adik terbuai2 kak es...oh hilman yg encem..hehe

qucachahir said...

yekew?...hehe.. suci dalam debu kan kak.. ;)
oke best! :D

aza said...

wah..cam best ja...
:)

bersama kak Es said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim)
haaaa..korang tengok ni sorang lagi minah dah jadik jiwang hahaha

kan kan dik LM....tu belum cerite bab kuda lagi kan, kan

bersama kak Es said...

@ qucachahir
suci dalam debu..hehehe teringat lak lagu tu :)

bersama kak Es said...

@ aza
sangat BEST. Gi lah layannn..tapi diam2 tau.
kat situ juga terasa diri sangat JELITA..betul! Kak es tak tipu :D

~nsar~ said...

hahaha.. sokong kak es... meh ramai-ram kita pakat jatuh cinta...

bersama kak Es said...

@ ~nsar~
peminat tegarrrrrr ASSTK sudah datang.

Haaa!! tengoklah betapa suci nye cinta kalau dah sokong cam syafiqah niiii haa.

waduuuhhh..parah! keh keh keh

ainnoraini said...

best ke..
mcm best jer...

Melur Jelita said...

Jatuh cinta dengan saya ka Intan Jelita aka Es Jelita...he he he

Terimakasih ....terharu sangat..salam semua jelitawans

bersama kak Es said...

@ainnoraini
cube lah jengok...
jaga2 nanti terlekat

bersama kak Es said...

@ Melur Jelita

Intan? halo...halo... ~fengsan

Pengarah ASSTK dah mai. cepat2 palu kompang...hihihi

audition tak abes lagik. Nanti jelitawansss yang lain merajuk lah hehehe.

Kak Es nak sangat berkongsi cerita ASSTK ni dgn mereka2 yang sangat perlukan bimbingan. ASSTK ni mampu membimbing mereka secara tak sedar macam mana nak jaga maruah, nak diri kita di hargai, nak seronok2 tapi masih dalam landasan yang patut. Ramai tu adik2 kita yang sedang bercinta...tapi Kak Es sangat risau mereka tak mampu kawal diri. takut mereka lupa...ada barang berharga yang sangat perlu mereka jaga.

At least..kalau baca, mereka akan buka mata..dan matahati.
ketukan hidayah tak semestinya secara formal..sebab switch hati ni byk jenis.

Moga ada yang tersangkut kat ASSTK

Melur Jelita said...

MasyaAllah...murni sungguh niat di hati kak Es jelita...insyaALLAH,mudah -mudahan..amin..kita hanya berusaha, hidayah dari Allah swt

Terimakasih kerna menyokong ASST walaupun saya tahu tak minat saya tapi minat Hilman....keh3

bersama kak Es said...

sensitif you sebut2 nama Hilman kat sini...

~fengsaannn lagik

ameen...
dari hati akan jatuh ke hati jua :)