Pages

Tuesday, May 17, 2011

Macam-macam dalam kepala

Memasak tu hobi ke...
tanggungjawab ke..
tugasan...?


Kadang terfikir gak
memasak ni hobi

bila fikir 2 kali
macam tanggung jawab

bila fikir kali ke 3
rasa-rasa cam tugasan

Kalau CMG kata hobi
boleh diterima gak kannnn

tapi kalau Kak Es kata hobi...
macam bangga
tapi
anak Kak Es kata..
tu dah macam kerja umi

pulakkkk!!!

Korang kata ape ??

9 comments:

Belog MTT said...

tanggungjawab tu kak Es sambil mengisi masa terluang..Hehe :)

YAYA AZURA said...

yaya selalu terkata 'banyaknya benda nak kena buat!'
haha ..

Melur Jelita said...

Saya pilih butang ~ sukahati daku bila nak masak...ekekeke

bersama kak Es said...

@ Belog MTT
tanggung jawab...alaaa
Kak Es nak jadikan hobi jek

bersama kak Es said...

@ YAYA AZURA
boleh pilih tak yaya..nak buat ke, tak nak ?
hehehe

bersama kak Es said...

@ Melur Jelita
saya suka jawapan ni
~ ikut suka la nak masak ke tak ~hahaha

qucachahir said...

hihi..tak pandai masak..
so tak tahu hobi kew tidak tuh.. ;)

Nur Hawa Mohd Zin said...

bagi awe masakan adalah satu aktiviti menyeronokkan bagi perempuan dan lebih seronok kalu ianya dipuji oleh suami dan anak2..heheh

DrSinga said...

memasak untuk makan..
dan jimat ..
berbanding beli..
:)