Pages

Wednesday, May 11, 2011

Ubat paling MURAH



“sekiranya kamu bersikap keras dan berhati kasar tentulah mereka menjauhkan diri dari sekelilingmu”(ali-imran:159)

Senyumlah..

pagi-pagi dah boleh bersedekah

bukan dengan duit

hanya senyuman

orang yang sedang marah, lihatkan senyumanmu,
moga terpadam kemarahan

orang yang tengah gelisah terpandangkan manis senyummu,
moga hilang resahnya

kamu sendiri...bila tersenyum
rasa lapang hati...

Senyumlah..senyumlah ahaaiii cek mek Molek  :)

15 comments:

Noor Idayu binti Azmi said...

selalunya kalau kita tgh marah hen nmpk org senyum msty sejuk skit hati ni. kalau bual2 then melawak terus hilang, hebat tol sedekah nie :)

bersama kak Es said...

kan ayu...
kalau line up panjang2 kat kaunter , pastu nampak senyumam manis pegawai kat situ mesti tak rasa letih diri lama . Klau muka kelat ??? wahhh panas mendidih rasanya :O

JIJI YU said...

meh nak senyum kak akak..eheh

bersama kak Es said...

@ JIJI YU
masa tengah ngajar tu..
ko senyum2 Ji
pastu nampak awek , jgn senyum nnti kene selipar jamban ekeke

iEtaFAkyR@ said...

sy tgh senyum smbil menaip ni kak. bila senyum rasa lega kan! mmg ubat paling best ni... :D

YanaMIB said...

senyum bc entry akak~ ^_^

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

hehe kak es tersenyum riang pagi ni ;)

bersama kak Es said...

@iEtaFAkyR@
ieta kalau senyum sangat sweeeett . dah tak yah letak gula dah :)

Isteri Encek Bard said...

senyum kat akak.. tul tu kak

bersama kak Es said...

@ YanaMIB
pengantin baru ni senyuman pasti tak lekang dari mulut...senyum sokmo
dalam hati yana masih berbunga2 hehe

bersama kak Es said...

@ ♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥
riang-riang ?? haha
riang gumbira kak Es si pinky datang

bersama kak Es said...

@ Isteri Encek Bard
IEB senyum menusuk kalbu lah.. :)

Melur Jelita said...

Alhamdulillah..sentiasa tersenyum sampai berkedut muka...kikiki

Nini Hartini said...

cikgu tini mmg kne senyum. kalau pagi2 masam, nnt murid mst tgk semacam je.hehe

qucachahir said...

akui..memang paling murah =)
senyumku manis.. hehe ;)