Pages

Sunday, May 22, 2011

Sape kata pompuan senang kena kencing ???!!!!

Nak percaya..
tak percaya..


Nak percaya..
tak percaya..

Nak percaya..
tak percaya..

Nak percaya..
tak percaya..

Jiji kata pompuan senang kena kencing !!! >>> kat SINI

Kalau kat dunia ni penuh dengan lelaki yang menghormati pompuan...
tak de pompuan kena kencing.
Pompuan ni memang lemah walau pun dia STRONG WOMAN cenggini

sambungan nye nanti ye Lelaki dambaan kitaorang lak .... hambeekkk



15 comments:

JIJI YU said...

hahhaa..saya tak bersalah kak...dara yang bersalah...

bersama kak Es said...

haha..tu la..sape soh nyibuk baca DARA
ko kan teruna!! hambekkk

liyana said...

TUMPG GELAK..HAHA..

krole said...

wuah!!! maskulinnya!!! lari..hahaha

bersama kak Es said...

@ liyana
diorg ingat kite ni lomah bnor ...
kang kena baru tau ek..haha

bersama kak Es said...

@ krole
baru sikit tuuuu..hohoho

GeminiGurlz said...

hihihihi... kalah lelaki2 yg 6 pack.... lelaki pon mudah kencing gak ar... =P!

azian said...

hehehehe...
pernah kene kencing muiz masa dia lepas mandi....huhuhu

bersama kak Es said...

@GeminiGurlz
bukan sembarangan kan?
haha

bersama kak Es said...

@ azian
hehehe...comel la Muizzz.
kencing tu tak pe. tambah pahala ibu dia :)

azian said...

akak,
dapat pahala ke kak kl anak kita terkencingkan kita???

nenek dia pun pernah kene sekali masa sy dlm pantang, nenek dia yg mandikan....

hehehhe....

dah la masa tu si nenek tgh nyanyi2....hehhehehe

tp kl si muaz yg kencingkan saya, mmg harus sy pukul2 dia....

bersama kak Es said...
This comment has been removed by the author.
bersama kak Es said...

@azian

ya ampunnn yan..
kalau menyusu sambil baring bersenang2 tu pun boleh pahala gedebuk gedebak...apatah lagi menguruskan anak..

Kelebihan wanita yang berkahwin bahawa ia akan diberi pahala seperti pahala jihad fisabilillah di kala mengandung. Apabila ia menyusukan anak maka setiap titik air susu akan diberi satu kebajikan. Berjaga malam kerana mengurus anak akan diberi pahala seperti membebaskan 70 orang hamba. Wanita yang berpeluh kerana terkena bahang api ketika memasak untuk keluarganya akan dibebaskan daripada neraka. Bagi wanita yang mencuci pakaian suminya akan diberi 1000 pahala dan diampuni 2000 dosa. Lebih istimewa lagi ialah bagi wanita yang tinggal di rumah kerana mengurus anak-anak akan dapat tinggal bersama-sama Rasulullah s. a. w di syurga kelak

Melur Jelita said...

Cepat Kak Es jelita..post entry lelaki dambaan kita pulak! jangan lupa masukkan Hilman ASST ya...he he he

Nini Hartini said...

lelaki pun byk yg senang kena kencing. hikhik