Pages

Wednesday, May 4, 2011

Isshhh...APE NI ?


Tengah malam ni RON97 naik lagi jadi seliter RM2.90

Kalau sebelum ni sehari RM10 boleh ulang alik ambil anak sekolah....lepas ni sehari RM15.
Hhhmmmm
Uncle Kak Es kat Chicago kata alaaaaa...sama je dengan minyak kitaorg la. 
ooopppssss
Tapi duit kita kitaorng nilai dia 3.4 kali ganda tinggi.

Looorrr  mahalnya minyak kat Malaysia...
meh lah dok ngan pak lang kat sini..

huhuhu...sorry ye anak2 umi sayang. Kita dah tak boleh nak jenjalan macam selalu :'(

12 comments:

Sunah Mohammad said...

cumilnye gambar baby tu..tak puas hati betul..hahaha~

Nini Hartini said...

naik lagi?? adehhh...tini klu isi minyak mmg guna ron97. klu hubby yg drive dia guna ron95. hubby tini x galak guna ron97 sbb mahal. tini x galak hubby guna ron95 sbb kurang kualiti.hehe..

skrg mcm terpaksa ikut suami. huhu

Ummi said...

Assalamualaikum Es....tu la kan..minyak naik, nnt sume barang naik...adeeeiii..pastu darah kita pun naik...huhuuuu

qucachahir said...

melampau lah kerajaan..
tak patot..
mana duit tue pergi sbenarnye...
ish2..

Melur Jelita said...

Memang mahal Kak Es jelita.......

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

meh pindah duk sblh umah adik kak es..minyak br 1 riyah kat qatar

bersama kak Es said...

@Sunah Mohammad
kalau Sunah buat macam tu mesti cam baby tu kan, kan ~haha

bersama kak Es said...

@ Nini Hartini
kan tini..
takut cepat rosak enjin kan.
tapi kalau dah macam tu..macam nak kena potong duit dapur utk myk kete macam tak sesuai la pulak
Nak kena pakai RON95 jugak lah hhaaaii...

bersama kak Es said...

@Ummi
kak Ummiii...nak makan ape eh kalau tak nak kasi darah naik huhu

lepas ni jangan kak ummi lak ttak masak okehhh...hilang idea ai nak masuk dapur :)

bersama kak Es said...

@qucachahir
haaiiippp..
biarlah diorg nak bw masuk kubur.

sen sen pun Allah tak lepas tau 'esok'.

bersama kak Es said...

@ Melur Jelita
muka pun dah kelat tak leh jadi jelita lagi dahhhhh huhu

bersama kak Es said...

@ Lydia Miza(Aidyl Azim)
ye???
wahh makmurnye dikkk.
pos mai sini 3 4 gelen.