Pages

Saturday, July 2, 2011

AKHIRNYA ..

Assalamu'alaikum semua...

waahhh!! sangat lama tak boleh masuk ke dashboard sini. Tak tahulah apa ke halnya jadi gitu.
Mula hari tu BAD REQUEST ERROR 400 ... pastu Fasihah cakap clear cookies/cache kak Es. Kak Es pun dengan pantas clear kan. Pastu dah boleh komen kat blog Fasihah. Abis je komen dah jadi semula gitu ...adusss.
Pastu Kak Es pun uninstall la Chrome kesayangan. Dah siap semua , guna la pulak Musang berapi tu. Ohh !! Sudah terlupa PASSWORD la pulak ... ggggrrrrrrrrrrrrr

Memang la nak jadi panjang cerita. Dah buat tak boleh 5 6 kali , risau pulak kang jadi HULK HOGAN maka dengan segala hormatnya ku tinggalkan lappy ini demi keselamatannya. Berlalu pergi menyejukkan hati....

Alhamdulillah semua dah ok and I"M BACK

5 comments:

waveX said...

bahaye2..ape pun,,selamat berkenalan..:-)

risa said...

patut le sonyap jo..adehhh
sudah ok ye kak...yeayyyyyyyyyy

JIJI YU said...

haha..nape tak tanye awal2..

risa said...

kak..ni blog adik kakak ipar norma..beliau yg update pasal norma every day:( thanks ye kak es..saye pon tolong panjang2kan melalui blog
http://miera301.blogspot.com/

FasiHaH SupiaN said...

haaa selamat berblogging! hehe