Pages

Friday, July 8, 2011

JANGAN TUDUH TUDUH AAAA....

kadang-kadang kita ni terlalu caring sampaikan bila dengar satu2 berita tu...
berita tuuuu je kita guna pakai. Dah tak endah dah yang lain2. Walhal kita pun tak tahu sejauh mana kebenaran. Paling sedih pulak bila dah dapat terus disebarkan tanpa usul periksa.
Tu yang ada kat entry Sunah tu .. tentang tuduhan palsu.

Ni baru je nampak pokok kat belukar tu bergoyang dah canang satu taman ..
weiii cepat2 diaorg tengah buat 'projek' tu...
sekali pergi tengok .. huk aloh anak2 kucing comel2 tgh bergeli2 dengan juntaian pokok tu !!

ishh potong stim betullah korang ni .... apa tengok2 ??

6 comments:

Sunah Sakura said...

ahahhaha~ kucing je punnnnn...hish, tak baik tau berprasangka buruk~ :D

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

baik ambik langkah berdiam diri je kan kak es?jgn kecoh2

sarah-najwan said...

tu la..siasat dulu..bukn mengata terus..nati jd fitnah..

Nur Hawa Mohd Zin said...

sebab tu kena usul periksa dulu..bila dah tuduh dan salah..jadi fitnah pula..ish..ish..

diana said...

sebab tu orang kata jangan buat sesuatu yang boleh menimbulkan fitnah..:p

FasiHaH SupiaN said...

suuzzon...memang tak baik....................macam memandang negatif...