Pages

Thursday, July 14, 2011

Wow !!


Melihatkan rumah ini.. 

Wow !!

 istana Balqis yang mewah itu .. bagaimanalah agaknya ye.
Hinggakan burung hud-hud pun terleka dan tidak menghadiri pertemuan dengan Nabi Sulaiman dan hampit dihukum bunuh.

Tapi Raja Balqis yang menyembah matahari ,
sanggup meninggalkan kepercayaan dan kekuasaannya kerana takjub dengan kekuasaan Allah.



11 comments:

Afikah Aziz said...

Subhanallah cantiknye,yg ni pun cantik Istana Balqis lagi la wowwww kan Kak Es..

JIJI YU said...

istana ratu balqis dah hebat..tapi bile nabi sulaiman renovate balik..die pulak terpana

Kalamhati said...

Subhanallah!!

FasiHaH SupiaN said...

Subhanallah.....cantiknya..besarnya......

hmm, betul tu......bagaimana istana balqis ye...

Kakzakie said...

Mahligai indah bagaimana pun persinggahan sementara saja Kak Es... Kakak tak terjangkau dek akal kakak mengidam rumah begini. Cukuplah apa yg kakak ada sekarang nie. Kelak anak-anak dah besar last pun tinggal berdua.... Itupun kalau panjang umur...

H.J said...

insya allah nak buat rumah macam dalam gambar kak es ni..ahha

diana said...

tudia...
rumah gini...
sebulan berapa la bil api dia..
besaq gini mesti guna lampu banyak..:p

azieazah said...

Dapat jamu mata pun jadi laaaa... Nak dapat memang mustahil la pulak, kan?

Kalu dapat rumah camtuh, agaknya tak kuar rumah. Maklum dah kaya, semua lengkap. Buat apa keluar rumah lagi, kan?


Wordless Wednesday: Siaran Tertunda 13 Julai...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

sgt chantek gmbr rumah ni kak es,tp rumah impian kita lg berseri dgn anak2 dan suami yang mencintai Allah dan agama kan kak

makcikkantin said...

haiiii, boleh dok kat rumah ni dalam mimpi je lahhhh,

meh jom tidur..:)

DoodleLicious said...

a ah la kan...tentu tak dapat bayangkan keindahan istana BaQis