Pages

Wednesday, July 13, 2011

JAGA TEPI KAIN ...


Sebab kubur lain lain lah kita diseru untuk saling ingat mengingati.

sebab tu lah turunnya surah al-Asr :


Berbangga lah jika ada sahabat menegur bila kita alpa..
Menegur bila tersalah langkah..

Kita kan manusia yang sering terleka dengan indahnya dunia

TERIMA KASIH yang sudi memberi teguran ..

moga kalian dirahmati sentiasa

10 comments:

JIJI YU said...

ni kubur kat mekah ni

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

bukan semua org berani tegur kita kak..dan bkn ke kita pun takut nak tegur salah orang?

Jahidih Saili said...

trm ksh kak es..

H.J said...

kita tak tahu di mana kita akan dikuburkan

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Baru BSB tahu macam nie kubur yg org dok cakap tue...

fRaMe+LenSeS said...

amin2 kak. moga2 kita termasuk dalam golongan yang disayangi ALLAH.. T.T

FasiHaH SupiaN said...

betul tu kak es, akak pun tegurlah sy selalu bila sy buat salah....

Sunah Sakura said...

betul tu akak... kalo kubur sama, tak de la kita nak payah2 sibuk2..

belog|amiyo said...

kadang2 manusia ni tak boleh ditegur. bodoh sombong.

Anaa said...

ye kak, memang susah nak jumpa sahabat yang tegur kita dengan ikhlas.. yang ada suma jenis kata belakang..

Alhamdulillah, sya punya seorang sahabat yang sentiasa menegur dan menasihati... :)