Pages

Wednesday, July 13, 2011

Blogger oh blogger

Lorrr... nampak sangat i'm really a newbie.

Satu pun yang menang Award DIGI tu tak kuketahui kewujudannya...
Ish ish ish ... kak es , kak es..
dok pi mai pi mai kat sini ja. Masih banyak lagi blog yang belum ku terjah. Sokmo satu hari mesti terjah satu blog yang baru , bukan blog tu baru tapi kak es akan pergi ke blog yang tak pernah kak es masuk lagi.

Hari ni .. pergi la terjah blog yang menang tu.
Anuar Hadi .. haa kalau tak salah gitu la ejaannya. Nak tengok apa yang ada kat situ.
Wo wo wo... kena register tau nak masuk ke blog tu. First time kak es jumpa ...
sangat2 la rasa i'm really new here ...

I'm proud involving in this new world macam lagu Aladdin A WHOLE NEW WORLD tuuuu...

happy blogging :D

4 comments:

FasiHaH SupiaN said...

Anwar Hadi..dia sangat tinggi kak es...nak ngorat dia ok tak?haha gatal...tp suka tgk video2 dia...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

tak la newbie kalau kak es dah gi blog dia..saya tau dia punya rupa...tp lum pernah terdetik lg nak ke blog dia ..hehe

Aku Ibu Muda said...

best blog anuar hadi...

eh silap...vlog dia...suka sangat2 tengok vlog dia..kretip!

sarah-najwan said...

saya tak amik port mane awards2 nih..hehehe

yg saya tahu..blog list saya ajo..BW lama dah xbuat..