Pages

Saturday, July 16, 2011

Taman Herba Nasuha


Kat sini la Along pergi. Taman Herba Nasuha.
Best !! katanya.
Ada Welcome Drink... sedap umi minum air mengkudu.
Boleh kurangkan kalori kalau kita minum ( ehemm!! ayat tu macam perli umi je )

Pastu jalan2 dengan trem.
Macam2 jenis herba dan rempah ratus ada kat situ.
Dari dalam dan luar negara.
Umi tahu.... pokok kulit kayu manis tu kecik je.
tapi bau dia.... hmmmm semerbak


Melawat kilang proses rempah ratus ( kisah dalam entry TERHARU )
Kat situ la along beli rempah kat umi tu hehehe

Jom la Umi kita gi lagi.
Bawa adik2 mesti lagi BEST

Umi boleh pi sauna dan SPA.. kat situ pun ada tau :D

7 comments:

hajar said...

tapi sauna dia mahal la kak es...

Aku Ibu Muda said...

kat mana ni kak?

bersama kak Es said...

WANI, kat Pagoh , Johor

eiela said...

tak pernah sampai lagi kat sini

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

cam dekat je ngan segamat..huhu.akak..air mengkudu sedap ke?

JIJI YU said...

ade buah tgn untuk adik jiji tak akak

H.J said...

sedapnya kak es nga anak2 pi jalan2..haha