Pages

Sunday, July 17, 2011

Oh SUAMI !!!!


Driver ??

Yes.. adriver. Kak Es laaaa
Pepagi hantar anak.
Petang fetch them.
Kadang kalau Hb balik keje letih pastu nak gi beli barang dapur ...
cepat2 dia duduk kat tmpat co-pilot tuuu
ecehhh!! apasal abang duduk kat situ..
alaaa kaki lenguh la nak drive.
Boleh tak abang duduk kat sini ?
Kalau soalan macam tu...mesti lah isteri jawap Ok la baaaannnngg

Cuba kalau suami kata
saya letih !! awak tak pe la duduk rumah jee
Time tu jugak I turun kete rela jalan kaki HAHAHA

p/s : Suami2 kena beljao ilmu psycho isteri OK. Isteri sangat lembut hati jika disantuni 

6 comments:

tomato said...

kihkihkih betol3 .. baru romantik gitu ..

H.J said...

huhu..nk belaja psiko nga kak es la...

meaw said...

acececey kak es,kena belajar dr akak ni,hahaha *padah tak kawen g meaw ni,haha

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hihi..takkan suami nak ckp camtu.tp kak es..saya lah org plg mls nak drive.klu hubby ada..stereng tu takmo dah nak pegang..pandang pun takmo

JIJI YU said...

ehehe..mmg betol psycho ni

cikgu awin said...

tambah sikit...bukan setakat gedebar..PA manager pun kalah dah...