Pages

Tuesday, July 12, 2011

Giveaway Fridge Magnet oleh daydeck86


Haaaa !! segmen ni menarik bagi kak Es sebab kat peti sejuk kak Es mmg penuh dengan benda ni..

Kalau pegi mana pun kak Es pasti beli paling2 tak de sangat pun, pasti ada satu.

Terjumpa la pulak segmen dapat fridge magnet ...
macam2 pulak tu coraknyaaaa... adusss 
gila bayang la pulak .. hehe

terus merajinkan diri join .
Sape2 yang nak juga fridge magnet ni, gi klik gambo tu.
Nanti terus sampai kat tuan tanah okeh :)

Wish me LUCK !!


4 comments:

JIJI YU said...

umi cakap kalo tarok benda ni nampak bersepah.ehhee

bersama kak Es said...

aahhhhh...tak kira, nak letak jugak!!

senang nak minta duit kat Hb ...
ahahaha
~ buat nota bentuk love banyak2 pastu senaraikan barang yg nakkena beli beserta total harga ...

Citarasa Rinduan said...

chaiyok2..
kak ES boleh

good luck kakakku

Ku Azhar said...

cayyok!!!