Pages

Monday, July 11, 2011

Tetap KAWAN


Kita bebas bersuara dan mengeluarkan pendapat.
Itu kan hak kita di negara demokrasi.

Walau siapa pun kamu
Walau siapa pun saya.

Kita tetap berkawan... sampai bila-bila pun
Tetap ada ruang  dihati ku untuk mu SAHABAT ku..

Life is short .. let's enjoy with all good things.
I LOVE YOU ALL

8 comments:

Aku Ibu Muda said...

kadang orang ni kalau tgok je kita tak sependapat ngan dia, terus tamo kawan kan

H.J said...

nak jadi kawan tetap boleh tak?heee

Nur Hawa Mohd Zin said...

itu betul kak...cume bila kawan makan kawan...mmg tiada ruang utk dia...

Sunah Sakura said...

saya pun kawan akak selamanya...

meh baca entri baru yang saya rasa akak boleh agak, tentang apa.. :)

cik pulau said...

cik pulau sayang kawan2..
kalau da kawan.. jangan gaduh2 ek..^^,

Afikah Aziz said...

xmo jd kawan,nk jadi sahabat boleh? hehe :)

Cik Ecah said...

love u too sis!

kte kawannn kan kan ;p

JIJI YU said...

nak kawenn