Pages

Sunday, July 17, 2011

Nampak MUDAH ... tapi PAYAH

Aurat VS Urat

Sakit urat boleh gi mengurut.
Pastu insya Allah baik

Aurat kalau tak ditutup dengan sempurna ...
tetap akan disoal

jangan ambil mudah ...
sebab nabi sendiri dah tengok balasan untuk perempuan yang tidak menutup aurat ketika baginda melalui israk mikraj.
Kalau nak tunggu bersedia ... sampai bila. Sedangkan kain yg nak diletakkan atas kepala tak sampai pun 1 kg. Lagi berat rasanya crown yg dipakai sang ratu.
Lagi berat rasnya wig yg direka pelbagai bentuk...
bukan lama punnnn hanya selagi kita bernafas je. Mgkin esok kita  mati... siapa tahu ??

Kehidupan ABADI esok ... haaaa buatlah apa pun masa tu dah tak de lagi larangan.

Jom la tutup aurat dengan sempurna ..
Demi agama , demi maruah kitta sebagai WANITA

~ Baik WANITA .. baiklah SELURUH ISI dunia ~

7 comments:

visitme@FaTiN cOrNeR said...

jom tutup aurat, jauhi siksa api neraka..amiinn..

H.J said...

thumbs up..hehe

Ku Azhar said...

kak es!! hehehehe slmt mlm :)

Afikah Aziz said...

suke entry ni..jom tutup aurat sama2,jgn bungkus aurat :)

FasiHaH SupiaN said...

terbaik kak es!!!!!!

Isteri Encek Bard said...

betul tu k. es

Aku Ibu Muda said...

yg dh bertudung ni pun byk lagi nak kena jaga aurat...