Pages

Monday, July 25, 2011

To FORGIVE and FORGET

Sometimes it is hard to forgive..
but don't forget that .....

14 comments:

nineynur said...

kalau ego tinggi lagi susah nak memaafkan,,hmmm

Gen2Merah said...

saling maaf memaafi lah sesama kita demi ikatan sliaturrahim..
salam ukhuwah salam persahabatn ya kak.. sinnggah lah kalau sudi..

Citarasa Rinduan said...

memaafkan bunyinya mudah..
itu yang kadangkala terlupa

Sunah Sakura said...

nice quote! sangat2 betul akak!

FasiHaH SupiaN said...

kadang2 ada yang senang nak forgive, tapi nak forget tu, bukan mudah selalunya...

mas saari said...

saya tengok keadaan kak...kadang2 ada perkara yang sukar utk saya memaafkan, perlukan sedikit masa untuk beri kemaafan itu!

JIJI YU said...

maafkan sy kak es

sarah-najwan said...

ni la dikatakan kemaafan dendam yg terindah..

luka boleh sembuh..parut tetap bertempek kat stu..

walaubagaimanapun..ikhlaslah kita dlm memaafkan org..byk berkatnya..lupakan shj perbuatan org pada kita..sesuatu yg berlaku ade hikmahnya...

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

almk..ni bnda paling susah gua nk buat...kl dpt buat pun dendam ttp ada..tp kl da dendam xleh hilang means xde maaf bgmu la kan??eeh....wadefak...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

memaafkan utk kepentingan bersama...dan melegakan hati..tp gkn mudah melupakan.

azila said...

utk hidup yg lebih tenang, kt perlu memaafkan org lain:)

fRaMe+LenSeS said...

betul kak. setuju. kita sebenarnya wat untuk diri sendiri. ;) ketenangan. ;)

HAZWANmohd said...

memaafkan dapat meleraikan segala api membara dalam hati ni kan...

Nini Hartini said...

betul ckp fasihah..nk memafkan mmg mudah.tp nk melupakan, payahnya.. jerat mudah lupakan pelanduk,tp pelanduk tak kan lupakan jerat.