Pages

Tuesday, July 12, 2011

Banyak mata yang memerhati dan sangat ALERT

melepak kat blog INI



dapat ini .... Dr. MAZA

8 comments:

H.J said...

bila plak kak es nak berpuisi macam ni..hehe

belog|amiyo said...

‎"Barangsiapa yang Allah jadikan sebagai pemimpin rakyat, kemudian ia tidak jujur kepada mereka, maka Allah mengharamkan ke atasnya Syurga". ( HR Al Bukhari )

salam kenal kak es :)

...Minah BluR... said...

sape dr.maza tu?

JIJI YU said...

kak es ni kalo ko nak tau HJ..die dedulu sasterawanis

bersama kak Es said...

ha ah...betoi ji seangkatan dengan pak samad said ekeke

Nur Hawa Mohd Zin said...

kadang2 rasa tertipu entah la kak..skunk susah nak nilai mana baik mana buruk

FasiHaH SupiaN said...

kalau camtu kite tggu lah kak es keluarkan puisi lak pasni.haha

Rai said...

kalau rakyat buat demo kata tak reti bersyukur dengan negara aman, kalau rakyat merintih kata rakyat malas usaha, tak berjimat..diorang sendiri belanja duit rakyat macam dah tak ada esok.