Pages

Monday, July 4, 2011

OPOCOT !!



OPOCOT mak !!

Oooo P*n%&t !!

Oh bo*&h !!

melatah .... penyakit yang mengundang kegembiraan sesetengah pihak . Terus mengusik . Di pihak lagi satu ... letih kepenatan dengan aksi2 yang pelbagai yang bukan kehendak dari dia. Tapi ada juga yang pura2 melatah dan lama kelamaan menjadi habit .

Yang paling tak best tu perkataan yang klua sangatlaaahhh memedihkan telinga. Jarang sangat ada yg melatah sebut Allahuakbar ke , anak bertuah ke , yang manis2 lah...yang sedap ditelinga.

Yang sedihnya , lagi disebut .. ketawa terbahak2 orang sekeliling tu. Pastu ditambah lagi pulak cuit2 agar menjadi2 lagi latahan itu. Kesian , sedih tau tengok situasi macam ni.

Udah2 ler jangan diganggu , dicuit si pelatah ... KESIANNNNN

12 comments:

KuNanGKuNanG said...

kalau melatah xcakap benda bukan2 xpe..ni cakap yg xsepatutnye..xbaik tau...he3

FasiHaH SupiaN said...

ada org kata jgn kacau org yg melatah, nanti berjangkit!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

saya tak pernah lg kacau org latah ni..dan saya benci tgk org yg mengacau org latah.pekerja mertua saya ada sorang yg latah kak es.dah la pegang pisau menyiang ikan,bawang kat restoran pastu org lain kacau dia lak..huhu.saya takut!!

azila said...

btol tu..kesian kan kalo tgk kat org yg melatah tu kEs..penat

TWEETY BERT said...

saya kuat latah.. terok gak kene sakat.. smpai penat kdg2 huhu

Rai said...

takde perikemanusiaan langsung diorg ni..kalau kena kat diorg satu hari nanti..baru padan ngan muka..

JIJI YU said...

sampai letih kena usik..

aizamia3 said...

kesian pada mereka yang melatah diusik disakat kan.. memang seronok tengok reaksi dorang tapi kesian..

baru2 ni ada keluar kat tv3 pasal latah..

Nazzue said...

Ada juga yang melatah kejar orang dengan parang tumpul...nasib la orang yang kena kejar tuuuu....sapa suruh kacau...hambik habuan!!!

Lepak sambil bersantai di NazZue.com
Entri terkini: Keputusan Penuh (Live/Langsung) Malaysia vs Taiwan Pusingan Kedua di Taipei

Nini Hartini said...

kak, tini pernah terbaca..apa yg kita latahkan adalah apayg sering kita sebutkan.

cth : melatah sebut Allah, maksudnya bibir kita s=telah biasa menyebutnya.

melatah sebut b*d*h, means itulah yg sering disebut.

bila fikir2 lojik gak kan?..

Sphynx Cat di Malaysia
.

Sunah Sakura said...

ehhhhhhhhhhhhhhhh..sama macam entri baru kak mas... ahahahhahahahah~

aDisH.sHidA said...

SHIDA MELATAH JUGAK SKIT KALAU TERKEJUT....OH CHEQ MEK ANG... SELALU KENA MARAH DENGAN MAK :((