Pages

Wednesday, November 30, 2011

Masih menanti pemenang melapor diri


Manalah sorang lagi pemenang ni ...
Ternanti-nanti kak es ..

dua pemenang dah bagi respon..
Hadiah pun dah kak es pos 
tuuuu....buktinya !! 

Insya Allah esok sampai kata POSLAJU

sabo ehhhh!! esok leh la lekat2 kat fridge tu heheh

5 comments:

Eera Shera said...

tahniah pd yg menang..

pd sy sila cuba lg...huhu

Kakzakie said...

Ini mesti kes tak terbaca N3. Kalau kakak dapat laju je bagi address hahaha... muka tak malu kan:)

Oshin said...

kita nak la hihi

bersama kak Es said...

tu lahh...kak es yang tak sabo2 ni nak posss..

kalau sampai kul 6 takde jugak , mmg rezeqi pengomen2 kat entry ni lah :) senang sket.... tak ramai sangat nak pilih hehehe

mas saari said...

yang tak menang datang melapor diri...heheheee!

jgn marah kak, gurau je..