Pages

Tuesday, November 29, 2011

Dah Standby nak packing hadiah untuk GA bersama Kak Es

Nampak ???
Dah siap ambik kat POSLAJU plastik dan  borang untuk memudahkan penghantaran.
( Plastik beso tu untuk tempahan tepung kek....hadiah plastik tecik tu jee okeh )


Maaf ye ..sejak petang semalam jam 6, Kak Es terpaksa delete komen yang ada link nak join GA.

Dah tutup dahhh....

Barang2 semua dah stand by untuk dipos . Hari ni cabutan bagi yang bertuah...

Tunggguuuuuuu kejap lagi kita umumkan. Dah tak sabar ni !!

5 comments:

Kakzakie said...

Kakak jarang berGA. Tapi dek kerana tag Kak Es... kakak buat juga hihi...

Suspen siapa yg join GA ini kan...

Farahiyah Smart said...

uisshhh...nebes plak nk taw sape pmnang...haha~

JIJI YU said...

alang2 tu pack la untuk jiji sekali

bersama kak Es said...

JI..ko tak join puuunnnn :P

bersama kak Es said...

@Kakzakie : yang kak es tag tu bukan anjuran kak es...yang tu GA silaturrahim dari blogger lain.

Kak Es punya GA bersama Kak Es huhuhu tp dah tamat la kakak