Pages

Wednesday, November 23, 2011

Gaduh-gaduh tu tanda SAYANG


Kakak jatuh... tgk la seluar bahagian lutut dah koyak tu


Abang ngan adik ni selalu je gaduh2..
pastu si kakak asyik terjerit2 kena sakat dengan abang-abang dan termasuk adik lelakinya..

Hari tu time kitaorang jenjalan makan angin
anak2 main kejar2.. biasa la tuuu

sekali kakak terjatuh atas jalan tar tuuuu...
Kak es kan tengah perut besar so jauhhhh la ketinggalan kat belakang tu.
Abang-abang dengan pantas memberi bantuan kecemasan ...
Kakak ngadu sakit lutut dia
Si along pun offer akak suruh capuk belakang ( org kedah kata kok kong )
Terharuuuu...

Tiba2 kak es rasa ...ohhhhh anakku !
Gaduh2 tu tanda sayang la selama ni 

Ok lepas ni boleh gaduh2 umi tak kesahhh dah

5 comments:

fRaMe+LenSeS said...

ohh :D terharu jugak kak. :)

nadh pn cam tu jugak ng adik2 dlu. ;)

mas saari said...

sweet sangat!
samalah ngan anak2 saya kak, gaduh camne pun akak still care pasal adik dia..

ariana said...

itu yang org selalu sebut..air dicincang takkan putus..:)

MulutPayau said...

memang terharu...anak2 mmng macam tu..skjap jer bergaduh...tapi kasih sayang antara mereka cukup tebal...

JIJI YU said...

kalo bertumbuk