Pages

Sunday, November 13, 2011

Koje..koje...


tengah pening marking exam papers.
Nak hilang pening..sambil2 marking makan sandwich tuna roti serunding ...

kalau tak makan, mau pengsan rasanya tgk macam2 diorg tulis
dah berapa kali dah bagi petua..
tapi dok jawab macam tu la jugakkkk ...adusss!!

Lain kali jawab apa yang ditanya..
Bukan apa yang kita tahu.
TAHU ???

9 comments:

Syazwan Che Deraman said...

bagi kosong je.
heheh.

Namee Roslan said...

bagi markah lebih sikit!!! heheh :)

Diyana Norman said...

haha sabr kak es...

JIJI YU said...

bznye akak..ehehe..

JIJI YU said...

akak...bile kita nak bergeli geli

MulutPayau said...

ohhhh...tgh mrking exm papers yer...mmng pening kalau pljr jawab apa yg dia tahu..bukan jwab apa yg soalan nak....sabar yer...sambil tu kunyah apa yg patut..bagi hilang pening tu...hihihihi...

mas saari said...

mesti pening kan kak?
nak pulak yang tak menjawap soalan tu..

Anaa said...

kak es, apa yang ditanya tak tahu.. apa yang tahu tak ditanya.. abih camno.. takkan nak biar kosong.. baik le tulis jugak apa yang tahu, sekurang2 tak lah kosong.. kot lah boleh dapat markah kesian.. hehehe..

makcikkantin said...

sabar cikgu.....murid nak bgtau dia banyak membaca le tu