Pages

Thursday, April 28, 2011

Sunah suka tak ??

Buat entry khas kat adik sorang tu. Cian dia..

Tu lahh...suka sangat dengan benda yang susah nak dapat. Meh sini nak pujuk hati tu sikit.


walau pun tak seindah sakura idaman hati tu... tapi sebelum sampai nak tengok kat sana, boleh lah jamu mata dengan bunga ni. Kurang2 pun jadi penawar rindu gitu.
Kat rumah Kak Es ada pokok bunga ni. Bila tengok teringat kat Sunah sebab terbayang-bayang dia suka sakura hehehe
Cantik tak setara sakura tapi sangat menawan. Lagi pun bunga ni dia tak jual mahal. Kembangnya 3 bulan dan bertukar warna...PUTIH , BIRU, PINK

Google : sendiri punya dah habis musim bunga

Pokok ni perlukan banyak air sesuailah dengan namanya Hydrangea macrophylla . Tapi penjagaannya tak rumit sangat pun. Cukup air..sekali sekala taruk baja..wah!! sangat subur.

Boleh lah nak jamu mata mengubat rindu sakura yang berbunga 1 minggu saja tu. hehehe

Terimalah dari ku untukmu Sunah Suka Sakura


1 comments:

Sunah Mohammad said...

hehe...dia leh tukar2 kaler ke kak? subhanallah...