Pages

Thursday, April 14, 2011

Sekali sekala boleh la layannnnn



Layan je kehendak anak2. Bukan hari2 pun diorng minta Roti Pita ala2 twister kayepsi ni..
Nak2 pula makan masa panas2 memang lah tak menang tangan. Kak Es seronok masak sebab mesti habis licin walaupun tak sesedap CMG atau Ummi ... tapi kan air tangan ibu. Memang tak boleh cakaplah !! Tak makan kang...lapo la jawabnya..hehehe

Mudah sangat nak buat...roti tu beli je. Pastu panaskan atas pan...agak2 dah wangi2 sikit tu angkat lah ye.

Sediakan intinya. Sukahati la nak inti daging burger ke, inti ayam ke, inti sayuran ke....ikut citarasa Asia.

Hidang panas2 dan ngaaappppp...

P/S : Jangan makan dengan si "tanduk" tu tau.... basmallah.

6 comments:

*AniE* said...

alahai...sedapnye...lapaq ni..=)
mintak ket....hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

ermm menyerlerakan...LM lum pernah beli roti pita lg..hihi,mudah sbb dia leh ada poket.kan sis.

bersama kak Es said...

@*AniE*
Meh kak Es suapkan .. aaaa

bersama kak Es said...

@LM
owwhhh...jangan mengidam udah le.

Simple and easy..LM buat Kak Es rasa lagi sedappp

JIJI YU said...

kak..nak sebijik..

nelly said...

lapar nelly ~~~