Pages

Friday, April 15, 2011

HUJAN BATU DI PASIR GUDANG

Dak aaihhh..kat sini memang hujan setiap petang tapi alhamdulillah bukan la hujan batu.
Minta simpang dijauhkan hujan batu nanti habislah tanaman Kak Es. Tak nak la sampai jadi sampai jadi macam ni....

Kak Es tanam dalam pasu je...tapi bukan la tomato ni :P

Kereta kak Es pun, walau tak besar mana tapi kalau jadik macam ni...mau nangis seminggu huhuhu



Tapi adik yang jauh kat Qatar tu teringin nak makan ABC. Kalau dapat besar ni , boleh buat ABC tak ?



husshhh...ABC yang LM makan tu lagi sedap kan. Tak caya tgk kat Kedai Indon Qatar ni. Dah dapat tu mesti boleh tidur lena kan...hmmmm

Petang-petang ni sangat teringin nak minum air oren. Lama dah tak buat air oren ni. Asyik-asyik minum kopi jeeeee...anak Kak Es yang bongsu tu kata asyik-asyik kopi, nanti hitam macam kopi. haiihhh
Cerita pasal air oren sedap ni , memang tak sah kalau tak basahkan tekak kat rumah anak dara manis suka bunga ni.


Tapi kalau jadi kat Malaysia..confirm diorg kutip pastu buat cenggini...kannnn???



P/S : Hujan emas di negara , hujan batu di negeri sendiri...nak ke??? ohhhhh

4 comments:

YanaMIB said...

salam kenal kak Es =)

bersama kak Es said...

@YanaMIB
salam kenal dik Yana. Darah tengah manis tu...jaga diri, jaga iman okesss

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

haha...sis,kat qatar ni ada gak hujan batu sekali sekala..tp tak la sebesar tu.hihi.nnt adik kutip then blend wat ABC bagus gak tu..hik3

bersama kak Es said...

@LM
ade hari tu Kak Es baca N3 pasal pasir masuk rumah tu..ribut angin ek?

Nak ABC lagi ke? udah2 le minum ais. Kang tulang tu terpeleot lagik, kan susah