Pages

Thursday, April 14, 2011

Kopi pulak ????


Rasa sedapnyeee nengok anak tidur camni...tiba2 mengantuk melanda. Tu la semalam terleka dengan novel dari Melur Jelita (klik kat banner sebelah kalau nak baca BEST)




Best kan kalau dapat tido cenggini. Masalah pun hilang....

fuhhhh!!! tapi orang dewasa mana la sempat nak tido2 gitu. Banyak lagi perkara yang perlu diselesaikan. Kalau dah habis keje pun mesti carik keje.....

Tak caya? Tengok gambar kat bawah ni...

.
...

.....

...........

Jom kita ZOOOOOOMMMMM dekat sikit....atas lantai  tu...camne eh dia lukis ??



Ishhhh....lukisan ke....macam atas platform jekkk

zooooommmmmm lebih DEKAT !!

.

..

.....

.........

>>>>>>>>>>>>>

It's an ART !!!!!!!!


Seni menggunakan kopi....ingat nak hilang ngantuk je ke dengan kopi ???

6 comments:

qucachahir said...

wow..gile laah..kalau saya tak larat nak wat..
sangat kreatif orang nye..hehe.. ;)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh sungguh kreatif...leh la minta secawan pas tu..erkk saya tak minum minuman yg dah sejuk..lupa lak!

Nini Hartini said...

dia buat cmne? yg gelap aslikopi. yg warna putih tu cawan kosong @ dia tambah air sampai kopi jd cair (warna jernih)..

kreatif sungguh. hehee

bersama kak Es said...

@qucachahir
orang seni kdg2 mmg kelihatan 'gila' kan? hehehe

bersama kak Es said...

@LM
banyak cawan ada tu...nak kopi susu ke? mocha ke? kopi O ke?

nnti kak Es tolong panaskan ek

bersama kak Es said...

@ Nini Hartini
semua tu kopi Tini. takde cawan kosong. lepas tu semua boleh minum free hehe