Pages

Friday, August 3, 2012

Twister ala KFC

Ni menu sahur.
Anak-anak dah reject nasi putih.
Dah tak larat nak makan la umi.
Masing-masing lentok kat meja....

Dah-dah gi basuh muka.
Tengok la ni...!!!

wow !!! best nya. terus terbeliak mata.

Eh!! gi gosok gigi , basuh air liur basi tu dulu !!!





Ni bahan-bahan nak suruh diorang taruk sendiri. Nak kasi happening sikit pepagi nih ...

Kiri belakang : Roti tortilla yang dah siap dimasak. ( masak atas kuali leper )
Kiri depan : Salad segar dari ladang  pasar
Kanan belakang : ayam yang di goreng hangit garing ( potong dadu )
Kanan depan : coleslaw ( bikin sendiri tawwww )





Jeng jeng jennnnngggg




Hah !! nak kasi meleleh lagi niii ... hehehehe. Sedap wooooo


Published with Blogger-droid v2.0.6

5 comments:

fRaMe+LenSeS said...

Amboihhhhh dapnye kak. Tliur nadh. Huu

norinaomar said...

nak lagi best akak goreng nugget tempura lepastu akak hiris-hiris memanjang..best!!

diana said...

saya sahur mesti nak nasik..
kalau tak,lembik la jawab nya..yang peliknya masa berbuka nasik tak mau..time sahur nak nasik jugak..heheh

missina said...

pergghhh terliur plak memalam ni,,hehe

Ena's Palace said...

teknik bersahur yang menarik...
aktiviti bersahur yg bole diamalkan selalu..hehehe