Pages

Wednesday, August 8, 2012

Paling setia

Kat mana ada umi
Kat situ ada Faateh

Hatta masuk toilet pun kadang2 ikut jugak keh keh keh

Kejap je masa berlalu. Dok terasa lagi Faateh kat dalam perut.
Hari ni dah genap 5 bulan Faateh melihat dunia. Tak tahu la dia suka ke tak? Tp kalau dia dengar je suara kakak dan abang2 .. Nampak sangat muka dia happy

Lepas tu dia jerit2 suruh dukung dia. Umi pun jerit2 dalam hati leeegaaa ramai inang (pengasuh) :p

4 comments:

fRaMe+LenSeS said...

Kak, adk nk jd pgasuh jugak. Weeeee :P

Kakzakie said...

Kalau auntie pun nak sangat jadi pengasuh Faateh.. Heee... geramlah tengok pipi dia siap sengih lagi:)

Anonymous said...

Faateh,
Diiringi dgn doa semoga selalu gembira dan mendapat barakah ALLAH.

JIJI YU said...

nk ajak jadi imam..kol je..ehehe