Pages

Monday, August 6, 2012

Payudara

Tajuk macam lucah je...
Jangan fikir bukan-bukan. Korang ingat Allah ciptakan payudara tu sesaja ke ?

Angelina Jolie isteri Bradd Pitt yang tak beragama Islam tu pun tahu apa fungsi payudara dia.
Dia tahu yang dialah pengilang susu terbaik untuk anaknya..

Orang yang tak pernah breastfeeding jangan lupa cari ilmu kenapa wanita2 yang menyusukan anak sanggup bersusah payah nak bagi susu mereka kepada anak itu... saja suka suki ke ?

Jom tengok komen bernas dari rakan FB


Penting untuk bakal ibu dan ibu yang masih bagi FM bagi bayi yang berumur dibawah 2 tahun.
kesian anak.

Carilah ilmu
Binalah ikatan lebih rapat dengan si kecil anda

2 comments:

Iffah Afeefah said...

betul tu

slagi ade susu bagilah anak minum

Baby Lyana said...

alhamdulillah...dah lebih 2 tahun sy menyusukan anak saya :)