Pages

Monday, April 2, 2012

Anak itu AMANAH

Bila dh kawen..soalan plg famous brp orang anak? Anak itu sgt tinggi nilaian..

Semasa kecilnya ditimang2..

Kalau si kecil jelirkan lidah pun semua orang suka sambil tepuk2 tangan... Soooo sweet la baby ni.

Kalau baby menari gelek2 pun nampak sangat menghiburkan..

Tapi segala corak yang kita lukis akan terus dipertanggungjawabkan nanti..


Jom pakat baca buku karangan Nasih Ulwan ..PENDIDIKAN ANAK DALAM ISLAM.

Moga dapat dijadikan panduan


Published with Blogger-droid v2.0.4

8 comments:

mas saari said...

betul tu! bersyukurlah dengan amanah itu dan jagalah ia sebaiknya..

Namee Roslan said...

comelnya !! akak, saya rasa nak baby tapi saya rasa macam tak ready nak kahwin.:(kenapaye ?

Ini Kisah Tia said...

:)

makcikkantin said...

Tahniah kak es, dah masuk dock?

patutlah cerita dik faris lama kat situ.

take care.

Yasmin Aris II said...

huhu . seronok nye ade baby . tp kite lambat lagi . blaja dulu . haha :D

azila said...

teringin nak p cari buku ni k.es..insyaAllah, kena baca gakni.

Arina Shamsul said...

anak itu dilahirkan ibarat kain putih jika kita lukis gelap,gelap la jadinya jika cantik lukisannya,cantikla juga budi perkertinya..

semoga kita menjadi ibu bapa yang berjaya mendidik anak yang berkualiti di sisi allah :) amin.


saya follow sini :)
jemput singgah blog ye :)

Nads Couture said...

blog seronok di baca ..nice blog :)